sábado, 1 de diciembre de 2007

Primeiras propostas!!!!



O programa esta xa rematándose de crear e falta moi pouco para que comece... Xa temos os dous primeiros tema do día:
1ª A raíz desta noticia: Un can adicto a roupa interior: Un cadelo tivo que ser operado de urxencia despois de inxerir un anaco de roupa interior dunha muller a que lla arrincou dun mordizco. O can xa tiña por costume morderlle a roupa a xente para deixar o libre albedrío a roupa interior dos transeuntes que se lle cruzaban por diante.
TEMA DO DÍA : A miña mascota é peculiar.... (cousas curiosas sobre as vosas mascotas ou casos parecidos que vos pasaran de que as vosas mascotas vos puxeran nun apreto)

2º TEMA DO DÍA


Historias de terror!!
,

(Se algunha vez tiveches una experiencia de medo e terror, casos raros.... Cóntanos que che pasou e porque ese día...pasaches moito medo!! )
Se queredes podedes contestar aqui en posts sobre os temas do día...leeremolos en antena. Se queredes participar en directo e contárnolo por teléfono... PERFECTO

Un cordial saudo de Dj Santos (o perigo nº1)

QUE PERIGO

Redondela xa nunca sera o mesmo

4 comentarios:

Patry dijo...

Yo tengo una anécdota para el primer tema del día, y la protagoniza mi perrita Perla.
Como le encantan las palomitas y es una perrita bastante lista un día se me ocurrió enseñarle el truco de "dame la patita".
El caso es que la cosa fue bien, le enseñé a darme una pata, luego la otra, y al final las dos. Cada vez que repetía la secuencia le daba una palomita.
Pues bien, al cabo de los meses y de hacer el mismo truco con ella, la bruja agudizó su ingenio, y ahora cuando le pides la patina te hace la secuencia sin que llegues a pedirle ni la otra ni las dos, y se queda toda feliz esperando su premio.

Foxy Lady dijo...

Eu non sei que deixarche de tema do día.
Neste momentos so me fago a pregunta de ¿Porque nos queixamos tanto de todo?. E que ñe certo, pero bueno, para min un bo tema é cumplir os soños que teñamos (isto ven ao meu recén cumplido soño de coñecer a Portillo)...jijijiji
Ahí che queda un tema.

Anónimo dijo...

Pois a verdade non sei moi ben que poñer jejeje A min para o primeiro tema do día pasoume unha cousa graciosísima pero que no momento o paséi moi mal. Resula que o presidente da miña comunidade de veciños caeme fatal e viña do parque coa perra cando o vin no portal. Despotriquei todo o que quixen e máis pero esperoume no portal. O chegar empezou a protestar polo resto da comunidade o pola miña perra. Eu non sabía como calarlo cando a miña perra gruñiulle e lanzouse a pola súa entre perna. Menos mal que o home apartouse a tempo se non a miña perra le morde ben mordido. Desde aquela non volveu a protestar pola miña perra jejeje.
Sorte co programa

Anónimo dijo...

Eu teño unha historia para o primeiro tema.Estou de erasmus en Italia e comparto piso con un rapaz de Toledo e una rapaza de Albacete.Resulta que a miña compañeira pasou uns dias moi malos ó principio, botaba moito de menos a súa familia e non paraba de chamala,ata 5 voltas o dia!!!!
O meu compañeiro e mais eu topamos, un dia pola noite, con un gatiño recén nacido e levámo-lo a casa pare ver se a nosa compañeira se animaba.A partires de ahi a miña compañeira mellorou moitisimo e vímosla feliz de estar de erasmus! O gato fíxolle moi ben e levouno para Albacene en Navidades.Ó regreso de Navidades o meu compañeiro asustado chamoume e díxome que encontrou libricante,mermelada e dolce de leite na mesilla de mia compañeira( el estaba buscando aspirinas ,porque a miña compañeira é una farmacia)que é o que lle fixo dar ese cambio? de estar fatal a estar felicísima? pois non, non foi un rapaz... porque non liga nada!!! asiq de coña dixenlle o meu compañeira de mirar na camara de fotos a ver se tiña alguna foto.... maldito o dia que dixen iso...........
Suerte con el programa neno!!!!